Novi Scott Spark #FASTISFUN
Scott Spark postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. Z več vzmetenja, novo geometrijo in integriranim zadnjim blažilcem! Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.
#FASTISFUN
Nova Scott Spark RC in Spark 900 za nove zmage!
Povsem prenovljena platforma, s sodobno geometrijo, skupaj s popolno integracijo tako »kablovja« kot vzmetenja in z vsemi premišljenimi detajli ponuja novo tehnološko dovršeno dirkalno MTB zverino!
Prenovljeni Spark četrte generacije postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. V sodelovanju s šampioni kot so Nino Shurter, Lars Forster in Kate Kortney se je Spark RC prelevil v najbolj zmogljivo XC dirkalno kolo. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.
Scott Spark RC – XC kolo z 120/120mm vzmetenja
Scott Spark 900 – XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120mm vzmetenja
KINEMATIKA VZMETENJA
Polno vzmeteno kolo nikoli ne bo »želo uspeha« brez odlično zasnovanega vzmetenja! Povsem nova zasnova in integracija zadnjega vzmetenja sloni na preverjenem konceptu. »Single pivot« z implementacijo »flex pivota« na »seatstayu«; v razredu koles do 120mm hoda predstavlja optimalno rešitev tako s tehnološkega vidika kot skozi oči in vizijo Scott-ovih inženirjev. Vse skupaj doprinese k še vedno nizki teži in optimalnemu načinu delovanja vzmetenja samega.
Skozi zgodovino je Spark narekoval norme tehnološke dovršenosti in modernega aspekta novodobnega xc kolesa. Dan danes še vedno predstavlja optimalen in hkrati preverjen ter zmagovalen koncept enega najboljših cross country koles na tržišču. Verjamemo oz. smo prepričani, da bo temu tako tudi v bodoče!
INTEGRACIJA VZMETENJA – »INTEGRATED SUSPENSION TECHNOLOGY«
Najbolj opazna razlika v primerjavi s Sparkom 2021? Seveda vzmetenje in integraciji le tega v okvir kolesa samega.
Verjetno se boste vprašali »Zakaj?«. Dejstvo je, da kolo v novi preobleki oz. s skritim zadnjim blažilcem izgleda naravnost fantastično. Scott-ovi inženirji pa nam bodo dokazali, da re-dizajn in postavitev zadnjega blažilca v okvir omogoča optimalen in direkten prenos moči.
Česa si pri zadnjem vzmetenju ne želimo? V prvi vrsti neučinkovitega prečnega gibanja oz . vseh prečnih premikov izven smeri vožnje medtem, ko je zadnji amortizer v aktivnem delovanju.
Postavitev vzmetenja v okvir kolesa izloča prav te, neželene premike. Sam okvir skupaj z vzmetenjem tako postaja še trši in robustnejši kar doprinese k optimalnemu prenosu moči in učinkovitejšemu delovanju vzmetenja v celoti. Nižja postavitev vzmetenja posledično pomeni tudi nižje in bolj uravnoteženo težišče. Rezultat tega so tudi boljša vodljivost, večja stabilnost in več samozavesti tudi na zahtevnejših terenih.
Sama integracija vzmetenja v notranjost okvirja ponuja tudi dodatno zaščito. Dež, blato, … Ni problema, vaše vzmetenje bo vseskozi delovalo optimalno ne glede na zunanje dejavnike.
Zadnji blažilec je preprosto dostopen preko spodnje "zaščitne lopute" kjer so na dosegu prstov tudi vse potrebne nestavitve amortizerja samega. Prav tako ostaja nastavitev "SAG-a" in vpogled na "O-ring" povsem preprosta preko indikatorja/porta na okvirju kolesa.
TWINLOC SISTEM ZAKLEPA VZMETENJA
Patentiran sistem Twinloc ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amortizerja. Odprta pozicija omogoča polni hod prednjega in zadnjega, s prvim klikom pa se vključi »Traction Control« funkcija za boljši prenos moči in več trakcije na zahtevnejših in tehničnih vzponih. Še dodaten klik omogoča popoln zaklep prednjega ter zadnjega amortizerja za maksimalen prenos in izkoristek moči na asfaltnih in enakomernih podlagah.
Nobeno drugo kolo na svetu nima tako uporabniku prijaznega sistema. Medtem, ko konkurenčni sistemi spreminjajo samo trdoto, Twinloc sistem spremeni še krivuljo vzmetenja, s čimer se dinamično spremeni geometrija kolesa.
Novi Twinloc z integracijo ročice za potopno oporo ponuja večjo ergonomičnost in vse 3 »komande« na dosegu vašega palca.
GEOMETRIJA / OKVIR
Eden glavnih ciljev pri zasnovi Sparka RC predstavlja nova platforma s 120mm hoda, ki z več vzmetenja in optimizirano geometrijo ponuja najboljše vozne lastnosti tudi na najzahtevnejših spustih olimpijskega krosa. Rezultat je najbolj zmogljivo in najlažje (okvir z zadnjim blažilcem – 1870g) XC kolo na tržišču v razredu dirkalnih XC koles s hodom 120mm.
V sodelovanju z Ninom Schurterjem, Kate Courtney in preostalimi člani tekmovalne ekipe SCOTT Sram Racing, so inženirji lahko natančno določili, kaj tekmovalci želijo in pričakujejo v smislu geometrije. Kljub minimalno povečani teži napram 2021 modelu (+ 64g) Spark RC pridobiva dodatnih 20mm hoda na zadnjem blažilcu. Želja po še bolj dinamičnem in togem XC kolesu z več hoda, ki ne dopušča nikakršnih kompromisov v smislu pretirane dodatne teže in plezalnih lastnosti, hkrati pa omogoča še hitrejšo in samozavestnejšo vožnjo tudi na tehnično zahtevnih spustih je tako postala realnost!
»Chain line« dolžine 55mm dopušča več prostora in širšo izbiri plaščev medtem ko, togost ostaja enaka kar je ključnega pomena pri prenosu moči. Dodatno pa tekmovalcem dopušča izbiro prednjega verižnika vse do velikosti 40 zob.
SYNCROS FRASER IC COMBO
Novi Spark z novim Syncros Fraser IC Combo. Integracija »kablovja« skozi krmilo oz. nosilec za čist in minimalističen izgled krmila. Novi Fraser IC Combo ponuja tudi 2 opciji namestitve kolesarskega računalnika.
Nova platforma dopušča tudi dodatne nastavitve kota krmilne cevi. Preprosto s 180 stopinjskim zasukom zgornjega krmilnega ležaja kot vilice spremenimo za 0,6 stopinj.
- Spark RC – 67.2° kot krmilne cevi (nast: 66 – 67,2°) & 76.1° kot sedežne cevi
- Spark 900 – 65.8° kot krmilne cevi (nast: 65,8 – 67°) & 75.9° kot sedežne cevi
"DEVIL IN THE DETAILS"
- Opcija namestitve dveh bidonov
- Vsi ležaji so dodatno zaščiteni kar povečuje življenjsko dobo in zagotavlja konsistentnejše delovanje vzmetenja.
- Dodatna zaščita na »chainstayu« in zadnji nihajki za tišje delovanje.
- Mini orodje oz. ključ v zadnji osi (T25, T30 in imbus 6) za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo.
SPARK RC / SPARK 900 / Contessa Spark
Scott Spark RC
- XC dirkalno kolo z 120/120mm vzmetenja
- Rekon Race plašči širine 2,4''
- 740mm krmilo
- kot krmilne cevi: 67.2° (nast: 66 – 67,2°)
- kot sedežne cevi: 76.1° (velikost M)
Scott Spark 9XX
- XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120mm vzmetenja
- Wicked Will plašči širine 2.4''
- 760mm krmilo
- kot krmilne cevi: 65.8° (nast: 65,8 – 67°)
- kot sedežne cevi: 75.9° (velikost M)
Scott Contessa Spark - nežnejšemu spolu prilagojena izvedenka. Bolj linearen in mehkejši način delovanja vzmetenja, krajše gonilke, manjši prednji verižnik, ženski sedež in ergonomični detajli (na voljo v RC in klasični 900 inačici).
Sorodni artikli
Sorodne novice
Grašca Team v servisni delavnici potrebuje dodatne moči!
TKO Tržič vabi na izpitno turno kolesarsko turo (TKV1) po planinah nad Tržičem. Pedala bomo "na sneg" v amfieteater pod Košuto skupaj vrteli v nedeljo 30.5.2021. Prisrčno vabljeni!
Odprodaja testne turne opreme Scott 19/20/21.
MT. LOGAN / "A SELF POWERED EXPEDITION FROM YAKUTAT TO CORDOVA"
Scott Addict eRide je najlažje cestno e-kolo na tržišču, s popolno integracijo in super videzom. Scottovo prvo električno cestno kolo dviguje merila v kar precej pogledih. Pustite se, da vas popelje.
Leto z napako prinaša nove oblike Trans Julius druženj - kar vse poletje. 4 ekipe v Cerknem, Mostu na Soči, Bohinju in v Tržiču bodo s tvojim nakupom Trans Julius dresa “Rider 404” dobile del sredstev od prodaje in poskrbele, da lahko furaš Trans Julius kar celo poletje!
Prenovljen okvir z integriranim BOSCH PERFORMANCE CX 2020 sistema in z vsemi lastnosmi klasičnega Genius modela. "Any trail any time"
Prilagoditev športnih aktivnosti na prostem v času izrednega stanja (Corona virus / Covid-19)
Prav posebna akcija otroških poganjalcev Cruzee.
Novi Scott Gambler je narejen z enim in edinim namenom: biti najhitrejši!
Novih addictov RC je kar 10! Najprestižnejši je Scott Addict RC Ultimate, ki je bil pred kratkim predstavljen na dirki po Franciji 2019. Sledijo mu: Addict RC Premium, RC Pro, RC 10, RC 15, RC 20 in RC 30.
Ultimativna čelada agresivnega videza s snemljivim ščitnikom obraza za enduro, all-mountain in e-kolesarjenje. Zdaj s patentiranim magnetnim zaklopom ter seveda po normativih najvišjih varnostnih standardov, opremljena tudi z MIPS tehnologijo. Vsestranska čelada, ki je enostavna za uporabo. Preprosto – 2 čeladi v enem.
Blagovna znamka Bergamont je bila ustanovljena leta 1993 v St. Pauliju (Nemčija), od leta 2015 pod okriljem Scott-ove korporacije. Pred 25-imi leti kot butična znamka, ki danes na trgu nastopa kot globalno poznana znamka koles.
Rémy Métailler, Nicolas Quéré, Julien Absalon in drugi priporočajo Time Speciale. Z ATAC (Auto Tension Adjustment Concept)tehnologijo in samodejnim čiščenjem. Enostavno vpenjanje / odpenjanje, še več samozavesti in kontrole.
Vabimo vas na barbecue "meet and greet" piknik in brezplačni test gorskih koles Scott v sodelovanju z Bike Park Krvavec. rezervirajte termin --> 8.6.2019. Na razpolago za test bodo SCOTT trail, enduro in e-kolesa (Ransom, genius, Spark, Strike eRide, Spark eRide, Genius eRide).
Najtežja XC preizkušnja med tekmovalno elito takoj za uvod v 2019 sezono. Z zmago na vrhu Scott Sram MTB Racing in Nino Schurter ter Lars Forster!
»Race the Face« je zgodba o veleslalomskem dvoboju na najstrmejšem in najzahtevnejšem terenu med dvema smučarskima legendama, ki prihajata iz povsem različnih smučarskih disciplin.
Najboljši cestni plašči so zdaj še boljši! Naslednik modela Grand Prix 4000 S II je novi Continental Grand Prix 5000. V klasični kot tudi tubeless izvedenki.
Kolutne zavore na specialki da ali ne? Vprašanje, ki iz sezone v sezono dobiva jasnejši odgovor. Iz sezone v sezono v našo prodajalno kaplja več »disko« specialk. In samo vprašanje pomladi ali sezone je, ko bodo stare, zavorne, obročne čeljusti prišle na police tehničnega muzeja.
Po 13-ih letih Scott predstavlja novega Ransom-a, ki s svojimi karakteristikami in lastnostmi ponovno premika meje kolesarske industrije. Nova super enduro "mašina" s 170mm hoda, izdelana za hitrost in najzahtevnejše terene.
Dostikrat kupci berejo opise kolesarske opreme in seveda ne vedo kaj pomenijo tujke, ki jih je pravzaprav nemogoče prevesti v slovenščino in potem so pri nakupu zbegani. V Grašci smo vam vedno na voljo za razlago, le pokličite nas 04 595 60 10 ali kontaktirajte po emailu: etrgovina@grasca.si
Scott ni zgolj znamka koles. Skozi svojo 60-letno tradicijo in zgodovino Scott predstavlja zgodbo nenehnega razvoja, stremenja k popolnosti in narekuje smernice znotraj širše športne industrije. Danes Scott svoje izdelke predstavlja v 4-ih športnih divizijah: kolesarjenje, smučanje, motošport in tek.
Kaj SCOTT LAUGHLAND poreče o Scott Soldier 2 ščitnikih? Scott Soldier 2 so lahki, udobni in dobro zračeni ščitniki primerni za"all-mountain", trail in enduro gorske kolesarje. Edinstven Mehak D3O vložek ob udarcu absorbira in razporedi energijo.
Luka Mezgec s prav posebnim kolesom ... Poklon slovenskemu trojnemu državnemu prvaku je izkazala tudi ekipa Mitchelton-SCOTT, ki mu je za dirko po Abu Dhabi-ju pripravila prav posebno izdajo Scott Foil-a.