04/595-60-10

Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Grašca so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Grašca je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p. (v nadaljevanju: ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Grašca, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

 

V spletni trgovini Grašca ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kartico Eurocard, Mastercard, Visa in Maestro
  • nakazilo na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.

 

V primeru bančnega nakazila kupec po elektronski pošti prejme predračun, naročeno blago pa se odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali po dospetju sredstev na račun ponudnika.

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju in ga priloži pošiljki. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Veljavnost ponudbe

 

Vse cene izdelkov so navedene v EUR. Veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod pogoji, navedenimi v teh splošnih pogojih poslovanja. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.

 

Garancija najnižje cene

 

Če pri kateremkoli slovenskem trgovcu kupec najde enak izdelek po nižji ceni kot v spletni trgovini Grašca, ponudnik zagotovi enako ceno tudi v spletni trgovini.

 

Garancija velja za vse artikle, ki so pri slovenskih trgovcih v redni ponudbi in dobavljivi takoj.

 

Garancija ne velja za artikle, ki niso v redni ponudbi, niso na zalogi, so predmet razprodaj zaradi zaprtja trgovine ali opustitve prodajnega programa, so predmet posebnih zasebnih popustov ali drugih nestandardnih prodajnih akcij.

 

Kupec nižjo ceno pri drugem ponudniku dokaže z veljavno ponudbo ali predračunom, ki ga pošlje na elektronski naslov etrgovina@grasca.si.

 

Veljavnost akcijske ponudbe

 

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo.

 

Promocijske kode

 

Promocijsko kodo za popust kupec vnese v košarici naročila v drugem koraku košarice ("Izbira načina plačila in dostave"). Kodo je treba vpisati v polje "Vnesi kodo za popust ali kodo bona" in pritisniti gumb "Uporabi kodo". Če je koda pravilna, bo sistem avtomatsko izračunal in upošteval ugodnost, ki jo koda predstavlja. V primeru nepravilnega vnosa se pojavi opozorilo za neveljavno kodo.

 

Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

 

Možnost in pogoji poprodajnih storitev

 

Trgovina Grašca za kolesa, skiroje in smuči iz lastne ponudbe nudi tudi strokoven servis omenjene športne opreme oz. rekvizitov.

 

Postopek nakupa

 

1. Naročilo sprejeto

 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

2. Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

 

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali z razlogom zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

3. Blago odpremljeno

 

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Nakupovalna košarica

 

Nakupovalna košarica sestoji iz 4-ih korakov:

 

1.    Korak – Pregled košarice oz. naročila


V prvem koraku uporabnik prejme v vpogled izbrane oz. želene artikle s cenami. Uporabnik lahko v prvem koraku popravi količino, k artiklu doda opombo, lahko pa artikel iz košarice tudi odstrani. 

 

2.    Korak – Izbira načina plačila in dostave


Uporabnik kot »način dostave« lahko izbere dostavo s Pošto Slovenije ali(strošek pošiljanja znaša 3,95 EUR za naročila do 80 EUR, nad 80 EUR vrednosti naročila je poštnina brezplačna), lahko pa naročilo prevzame osebno v trgovini (Kolesarski center Grašca; Hladnikova 11, 4294 Križe). 


Opcije plačilo so:
-    Plačilo po predračunu (uporabnik mora plačilo opraviti pred pošiljanjem naročila)
-    Plačilo po povzetju (uporabnik opravi plačilo po povzetju ob dostavi s strani Pošte Slovenije – dodaten strošek izbire plačila po povzetju znaša 1,20 EUR)
-    Kreditne/plačilne kartice (uporabnik lahko plačilo opravi neposredno ob oddaji naročila (preusmeritev na Bankart plačilno platformo)


V drugem koraku uporabnik lahko izbere tudi naslov za dostavo in uredi svoje obstoječe kontaktne podatke. Lahko uporabi tudi kodo oz. bon za popust.

 

3.    Korak -  Pregled in potrditev naročila


Uporabnik dobi v vpogled končni pregled svojega naročila z načinom dostave, plačila in končnim zneskom za oddano naročilo. Pred oddajo naročila se mora uporabnik oz. potrošnik v celoti strinjati s pogoji poslovanja kolesarskega centra Grašca. Trgovina Graščca je potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oz oddajo naročila dolžna na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin (1., 3., 4., 9. točka 25b člena ZVPot, 10. točka 43b lena ZVPot) :

 

 

  • glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  •  trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
  • minimalno trajanje obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe, če je potrebno.

 

4. korak - Naročilo oddano


Uporabnik dobi v vpogled končni pregled oddanega naročila s končnim zneskom za plačilo. Pregled končnega naročila lahko natisne, kopijo oddanega naročila oz. potrditev pa prejme na epoštni naslov, ki ga je vnesel ob registraciji v spletno trgovino grasca.si. 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: etrgovina@grasca.si ali s pisnim obvestilom preko navadne pošte. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo s klikom na ikono. Obrazec za odstop od pogodbe

 

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki naj bodo nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila.

 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu potrošnika od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe (po 43b. členu ZVPot).

 

Izguba pravice do odstopa od pogodbe

Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru, da gre za blago oz. artikel:

  • ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. sestava kolesa po naročilu)
  •  v primeru blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
    oz. za artikle ali storitve po določilih 43.č čena ZVPot

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

 

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije d.o.o.).  Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Garancija

 

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo oziroma pogoji proizvajalca.

 

Stvarna napaka

 

Če kupljeno blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od potrošnikovega naročila, potem potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako oziroma reklamacijo. 

 

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Uveljavljanje stvarne napake

 

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati ponudniku omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga odprete s klikom na ikono. Obrazec za stvarno napako

 

Pri uveljavljanju stvarne napake je po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom blago možno vrniti tudi po pošti sicer pa ga potrošnik osebno prinese v trgovino na sedež podjetja.

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja ZVPot in sicer:

  • potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če se le ta (stvarna napaka) pokaže v roku 2-eh let po prevzemu blaga
  • potrošnik mora prodajalca o stvarni napaki obvestiti najkasneje v roku 2-eh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita (po 37. čenu ZVPot)
  • prodajalec mora potrošnika pisno obvestiti najkasneje v 8-ih dneh po prejetju obvestila o stvarni napaki

 

Dobavni rok

 

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer za vse artikle na zalogi v roku 2-3 delovnih dni od naročila izvedenega v skladu s temi pogoji. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Potrudili se bomo, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

 

Dostava

 

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Grašca opravlja Pošta Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem blaga v trgovini na sedežu podjetja: Hladnikova 11, 4294 Križe.

 

Dostava je za vsa naročila nad 80 EUR brezplačna. Stroški dostave za naročila nižja od 80 EUR znašajo 3,95 EUR in so enotni za celo Slovenijo.

 

V primeru izbire plačila po povzetju vam bomo zaračunali strošek provizije za pakete z odkupnino v višini 1,2 €.

 

Varnost

 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Pri plačevanju s plačilnimi karticami so vsi podatki med prenosom zaščiteni proti nepooblaščenim vpogledom s spletnim zaščitnim protokolom SSL (https://sl.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer). V ta namen uporabljamo na strežniku www.grasca.si SSL certifikat izadajatelja COMODO. Veljavnost certifikata za strežnik www.grasca.si lahko preverite na tej povezavi: https://www.digicert.com/help/

 

Spletna trgovina Grašca na svojih strežnikih NE HRANI nobenih podatkov o kreditnih karticah.

 

Pravica do zasebnosti

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.grasca.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Varovanje osebnih podatkov

 

Trgovina Grašca (Mateja Čadež s.p.) se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine grasca.si. Zbrane osebne podatke se uporablja izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo. Trgovina Grašca spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bomo storili vse potrebno za zaščito le teh pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. 
 
Trgovina Grašca zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
 
Uporaba osebnih podatkov
 
Za potrebe opravljanja storitev zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in naslove za dostavo
  • naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu

 
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.
Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.  Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države. 
 
 

Izvajanje politike zasebnosti
 
Trgovina Grašca  ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.
 
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo ali preko elektronske pošte na naslov etrgovina@grasca.si sporočijo preklic registracije. Podjetje bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.
 
 

Varstvo otrok
 
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Trgovina Grašca ne bo sprejemala naročil od nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. 
 
Trgovina Grašca brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli otrokovih osebnih podatkov. Prav tako ne bo izdajala podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.  
 
 

Pravica do obveščanja in izbrisa
 
Vsak uporabnik ima pravico in možnost dostopa in urejanja informacij svojih osebnih podatkih, ki jih je vnesel ob registraciji ali skozi sistem prijave na e-novice (e-pošta), s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico in možnost do izbrisa le teh.
 
Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da uporabnika preko elektronske pošte ali na telefonsko številko, ki jo je vpisal v postopku naročila / registracije, preko sms sporočila obvestimo o statusu naročila (sprejetje naročila, odprema, priprava na osebni dvig).

 

Obvestila: Po prijavi na obvestila bo vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljen v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo na obvestila ali pa ste to storili skozi neposreden obrazec prijave na e-obveščanje na naši spletni strani. 

 

Od prejemanja e-obvestil se lahko kadarkoli odjavite na elektronskem naslovu etrgovina@grasca.si s pripisom ("odjava od prejemanja e-novic") ali s klikom na povezavo "Odjava od prejemanja e-novic" v nogi naših promocijskih e-obvestil. 
 
Pravice uporabnika spletnega mesta grasca.si:

  • Pravica do pozabe – v kolikor posameznik več ne želi, da se njegovi osebni podatki, hranijo in obdelujejo lahko od kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo (ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo).
  • Pravica do vpogleda in spreminjanja osebnih podatkov (obvezna polja ostajajo: ime, priimek, naslov za dostavo)
  • Pravica do prilagoditve in delovanje beleženja spletnih piškotkov
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki. 
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo. 
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko zahteva vse osebne podatke v zvezi z njim, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, ki jih hrani Trgovina Grašca.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcij - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu,  pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti. 
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja

 
Postopek uveljavljanja pravic
 
Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim na elektronski naslov etrgovina@grasca.si.


Seznanjen sem, da se zaradi pristnosti identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora Trgovina Grašca  na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
 
Trgovina Grašca osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko zahteva, da Trgovina Grašca njegove osebne podatke nemudoma in trajno v celoti izbriše. Izbris profila in vseh z njim povezanih osebnih podatkov lahko uporabnik opravi tudi sam preko svoje profilne strani na spletnem mestu grasca.si. Uporabnik lahko prekliče tudi soglasje za prejemanje elektronskih sporočil. To lahko stori sam preko odjavne povezave v nogi kateregakoli našega e-promocijskega obvestila, alis pripisom "odjava od prejemanja e-novic" na elektronski naslov etrgovina@grasca.si.

 

Shranjevanje pogodb in dostopnost
 

Trgovina Grašca hrani besedila pogodb lokalno v fizičnem in digitalnem arhivu. Potrošnik do shranjene pogodbe lahko dostopi z dopisom in izkazom identitete na e-mail etrgovina@grasca.si ali fizično v trgovini na registriranem naslovu podjetja.

 

Dodatno
 
Trgovina Grašca je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezana k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta www.grasca.si in ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovala osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočila tretji osebi vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja.
 
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovina Grašca teh podatkov ne bo uporabila v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi, podatkov uporabnikov pa ne bo uporabila za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen v primeru, če je uporabnik sam izbral e-poštni komunikacijski kanal za prejemanje obvestil o novostih, novitetah in akcijskih ponudbah. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki. 
 
Trgovina Grašca bo osebne podatke uporabnikov vodilo v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo. 
 
Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.
 

 

Komunikacija

 

Reklamna elektronska sporočila

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik upošteval brezpogojno.

 

BREZPLAČNA "INFO" telefonska številka

Potrošnik ot. uporabnik spletnega mesta lahko kot kuminikacijski kanal za pridobitev vseh potrebnih informacij uporabi brezplačno številko 04/595-60-10

 

Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Informacije o izdelku so informativne in se lahko razlikujejo od dejanskih lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav z naročilom lahko kupec kontaktira ponudnika preko telefona na telefonsko številko 04 595 60 10 ali pa na elektronski naslov etrgovina@gasca.si.

 

Pritožbe in reklamacije lahko kupec pošlje po elektronski pošti etrgovina@grasca.si ali po klasični pošti na naslov: Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p., Hladnikova 11, 4294 Križe.

 

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p., objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih