04/595-60-10

Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Grašca so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Grašca je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p. (v nadaljevanju: ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Grašca, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

 

V spletni trgovini Grašca ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kartico Eurocard, Mastercard, Visa in Maestro
  • nakazilo na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.

 

V primeru bančnega nakazila kupec po elektronski pošti prejme predračun, naročeno blago pa se odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali po dospetju sredstev na račun ponudnika.

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju in ga priloži pošiljki. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Veljavnost ponudbe

 

Vse cene izdelkov so navedene v EUR. Veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod pogoji, navedenimi v teh splošnih pogojih poslovanja. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.

 

Garancija najnižje cene

 

Če pri kateremkoli slovenskem trgovcu kupec najde enak izdelek po nižji ceni kot v spletni trgovini Grašca, ponudnik zagotovi enako ceno tudi v spletni trgovini.

 

Garancija velja za vse artikle, ki so pri slovenskih trgovcih v redni ponudbi in dobavljivi takoj.

 

Garancija ne velja za artikle, ki niso v redni ponudbi, niso na zalogi, so predmet razprodaj zaradi zaprtja trgovine ali opustitve prodajnega programa, so predmet posebnih zasebnih popustov ali drugih nestandardnih prodajnih akcij.

 

Kupec nižjo ceno pri drugem ponudniku dokaže z veljavno ponudbo ali predračunom, ki ga pošlje na elektronski naslov etrgovina@grasca.si.

 

Veljavnost akcijske ponudbe

 

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo.

 

Promocijske kode

 

Promocijsko kodo za popust kupec vnese v košarici naročila v drugem koraku košarice ("Izbira načina plačila in dostave"). Kodo je treba vpisati v polje "Vnesi kodo za popust ali kodo bona" in pritisniti gumb "Uporabi kodo". Če je koda pravilna, bo sistem avtomatsko izračunal in upošteval ugodnost, ki jo koda predstavlja. V primeru nepravilnega vnosa se pojavi opozorilo za neveljavno kodo.

 

Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

 

Postopek nakupa

 

1. Naročilo sprejeto

 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

2. Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

 

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali z razlogom zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

3. Blago odpremljeno

 

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: etrgovina@grasca.si ali s pisnim obvestilom preko navadne pošte. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo s klikom na ikono. Obrazec za odstop od pogodbe

 

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki naj bodo nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila.

 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu potrošnika od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. Stroške vračila blaga krije potrošnik.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

 

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga. Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Garancija

 

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo oziroma pogoji proizvajalca.

 

Stvarna napaka

 

Če kupljeno blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od potrošnikovega naročila, potem potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako oziroma reklamacijo. 

 

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Uveljavljanje stvarne napake

 

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati ponudniku omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga odprete s klikom na ikono. Obrazec za stvarno napako

 

Pri uveljavljanju stvarne napake je po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom blago možno vrniti tudi po pošti sicer pa ga potrošnik osebno prinese v trgovino na sedež podjetja.

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja ZVPot.

 

Dobavni rok

 

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer za vse artikle na zalogi v roku 2-3 delovnih dni od naročila izvedenega v skladu s temi pogoji. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Potrudili se bomo, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

 

Dostava

 

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Grašca opravlja Pošta Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem blaga v trgovini na sedežu podjetja: Hladnikova 11, 4294 Križe.

 

Dostava je za vsa naročila nad 80 EUR brezplačna. Stroški dostave za naročila nižja od 80 EUR znašajo 3,95 EUR in so enotni za celo Slovenijo.

 

V primeru izbire plačila po povzetju vam bomo zaračunali strošek provizije za pakete z odkupnino v višini 1,2 €.

 

Varnost

 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Pri plačevanju s plačilnimi karticami so vsi podatki med prenosom zaščiteni proti nepooblaščenim vpogledom s spletnim zaščitnim protokolom SSL (https://sl.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer). V ta namen uporabljamo na strežniku www.grasca.si SSL certifikat izadajatelja COMODO. Veljavnost certifikata za strežnik www.grasca.si lahko preverite na tej povezavi: https://www.digicert.com/help/

 

Spletna trgovina Grašca na svojih strežnikih NE HRANI nobenih podatkov o kreditnih karticah.

 

Pravica do zasebnosti

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.grasca.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Komunikacija

 

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik upošteval brezpogojno.

 

Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Informacije o izdelku so informativne in se lahko razlikujejo od dejanskih lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav z naročilom lahko kupec kontaktira ponudnika preko telefona na telefonsko številko 04 595 60 10 ali pa na elektronski naslov etrgovina@gasca.si.

 

Pritožbe in reklamacije lahko kupec pošlje po elektronski pošti etrgovina@grasca.si ali po klasični pošti na naslov: Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p., Hladnikova 11, 4294 Križe.

 

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Trgovina Grašca, Mateja Čadež s. p., objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.