04/595-60-10

Pogosto zastavljena vprašanja

 

Ali je za nakup v spletni trgovini Grašca potrebna registracija?

Kako se registriram in prijavim v spletno trgovino?

Kako opravim nakup?

Kakšen je način plačila?

KAKO LAHKO UVELJAVLJAM GARANCIJO NAJNIŽJE CENE?

Kako lahko najhitreje najdem artikel in drugo vsebino na spletni strani?

Ali lahko dostopam do arhiva mojih naročil, so moji podatki varovani?

Kakšen je dobavni rok, kako je z dostavo?

Ali imam pravico odstopiti od nakupa in vrniti blago?

 

 

 

Ali je za nakup v spletni trgovini Grašca potrebna registracija?

 

Za nakup v spletni trgovini Grašca registracija ni potrebna. A ker dajemo veliko poudarek zadovoljstvu strank, grajenju medsebojnega zaupanja, varnosti in podpore pri nakupu vas spodbujamo, da se pred nakupom registrirate v spletno trgovino. Registracija vam lahko prinese tudi dodatne ugodnosti ali popuste.

 

Kako se registriram in prijavim v spletno trgovino?

 

Postopek prve registracije je zelo preprost in varen. Začnete ga s klikom na napis »Registriraj se« v desnem zgornjem kotu zaslona. Nato preprosto izpolnite obrazec in kliknete na gumb »Registriraj se«. Če je bila registracija uspešna, boste na vaš email prejeli potrditev registracije.

 

Ko ste registrirani, se lahko v trgovino prijavite kadarkoli s preprostim klikom na napis »Prijavi se« v zgornjem desnem kotu zaslona. Vnesete svoje uporabniško ime (e-mail naslov, s katerim ste se registrirali) in geslo ter kliknete gumb »Prijavi«. Zdaj lahko varno nadaljujete nakupovanje.

 

Kako opravim nakup?

 

Pred nakupovanjem se prijavite v spletno trgovino, tako kot je opisano zgoraj. Po uspešni prijavi lahko nakup opravite v štirih korakih:

  1. Izbrani artikle dodajte v košarico.
  2. Izberite način dostave.
  3. Izberite način plačila.
  4. Še enkrat preglejte naročila in ga oddajte.

Po oddaji naročila, boste na vaš e-mail prejeli poročilo o vašem naročilu.

 

Kakšen je način plačila?

 

V spletni trgovini Grašca vam omogočamo plačilo:

  • s kartico Eurocard, Mastercard, Visa in Maestro
  • z nakazilom na račun podjetja po izdanem predračunu
  • z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)
  • plačilo preko Leanpay platforme (do 48 obrokov)
  • z Diners kartico (do 36 obrokov)

V primeru plačila po povzetju boste naročeno blago plačali dostavljalcu blaga ob prevzemu.

 

V primeru bančnega nakazila pa boste po elektronski pošti prejeli predračun za plačilo. Blago bomo odpremili po prejemu potrdila o plačilu ali po dospetju sredstev na naš račun.

 

KAKO LAHKO UVELJAVLJAM GARANCIJO NAJNIŽJE CENE?

 

Če pri kateremkoli slovenskem trgovcu najdete enak izdelek po nižji ceni kot v spletni trgovini Grasca, bomo artikel ponudili po enaki oz. izenačeni ceni.

 

Garancija velja za vse artikle, ki so pri slovenskih trgovcih v redni ponudbi in dobavljivi takoj.

 

Garancija ne velja za artikle, ki niso v redni ponudbi, niso na zalogi, so predmet razprodaj zaradi zaprtja trgovine ali opustitve prodajnega programa, so predmet posebnih zasebnih popustov ali drugih nestandardnih prodajnih akcij.

 

Nižjo ceno pri drugem ponudniku dokažete z veljavno ponudbo ali predračunom, ki ga pošljete na elektronski naslov etrgovina@grasca.si.

 

Kako lahko najhitreje najdem artikel in drugo vsebino na spletni strani?

 

Če artikel ali vsebino že poznate oz. točno veste, kaj želite, lahko za hiter dostop uporabite iskalnik na vrhu strani. V iskalno polje vpišete ime ali del imena artikla oz. vsebino in sistem vam bo ponudil vse zadetke, ki vsebujejo vaš iskalni niz. Tako boste najhitreje našli tisto, kar iščete.

 

Ali lahko dostopam do arhiva mojih naročil, so moji podatki varovani?

 

Zgodovino vseh vaših nakupov si lahko kadarkoli ogledate v svojem profilu. Vsa vaša naročila in podatki so varno hranjeni v računalniškem sistemu, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Vaše podatke varujemo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim osebam. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.grasca.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Pri plačevanju s plačilnimi karticami so vsi podatki med prenosom zaščiteni proti nepooblaščenim vpogledom s spletnim zaščitnim protokolom SSL (https://sl.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer). V ta namen uporabljamo na strežniku www.grasca.si SSL certifikat izadajatelja COMODO. Veljavnost certifikata za strežnik www.grasca.si lahko preverite na tej povezavi: https://www.digicert.com/help/

 

Spletna trgovina Grašca na svojih strežnikih NE HRANI nobenih podatkov o kreditnih karticah.

 

Kakšen je dobavni rok, kako je z dostavo?

 

Običajni dobavni rok za vse artikle na zalogi je 2–3 delovne dni od izvedbe naročila, oziroma 2–3 delovne dni od izvedbe plačila v primeru plačila po predračunu. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Potrudili se bomo, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

 

Dostavo za spletno trgovino Grašca opravlja Pošta Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem blaga v trgovini na sedežu podjetja: Hladnikova 11, 4294 Križe.

 

Dostava je za vsa naročila nad 100 EUR brezplačna. Stroški dostave za naročila nižja od 100 EUR znašajo 4,90 EUR in so enotni za celo Slovenijo.

 

 

Ali imam pravico odstopiti od nakupa in vrniti blago?

 

Od nakupa lahko kot potrošnik odstopite kadarkoli v roku 14 dni po nakupu tako, da nam pisno sporočite odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: etrgovina@grasca.si ali preko navadne pošte. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo s klikom na ikono. Obrazec za odstop od pogodbe

 

Blago nam morate vrniti nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki naj bodo nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila.

 

Opozorilo: Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Kupnino vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. Stroški nastali ob dostavi pošiljke niso predmet povračila kupnine. Stroške vračila blaga krije potrošnik.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih