ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK RC 900 WC 2021 M
Vse opcije za naročilo
ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK RC 900 WC 2021
Scott Contessa Spark je verjetno eno najboljših vsestranskih polnovzmetenih ženskih cross country / trail koles na svetu. Ni samo eno izmed najbolj uspešnih koles v svetovnem pokalu in dobitnik zlatih medalj na olimpijskih igrah, je tudi Scottovo najbolj popularno kolo za netekmovalke.
Spark eden najlažjih vzmetenih gorsko kolesarskih okvirjev vseh časov. Tehnologija, s katero so ustvarili Sparka, znova premika meje in kolo je boljše kot kadarkoli prej. Z novo inteligentno razporeditvijo karbonskih plasti ter novimi karbonskimi vlakni je razvojni ekipi Scotta uspelo odpreti novo poglavje v kolesarski opremi. Sparka si lahko izberete tudi z izjemno lahkim 6061 SL okvirjem, cena je še dostopnejša, vozne lastnosti pa ostajajo zelo podobne karbonskimi »raketami«.
Contessa Spark je polnovzmeteno kolo, ki je enako uporabno tako za vzpone kot spuste. Ta mešanica lastnosti je za tiste »prave« gorske kolesarke, ki se izogibajo žičnicam, a se kljub vsemu zelo rade spustijo po klancu navzdol.
Contessa serija polno vzmetenih koles je namenjena in povsem prilagojena nežnejšemu spolu, z izbranimi komponentami kot so npr. krašje gonilke, lažji prenos, prilagojeno krmilo in ročaji, sedež, predvsem pa z mehkejšim in bolj linearnim sistemom vzmetenja so pri Scottu poskrbeli, da boste vsa dekleta maksimalno uživale tako na vzponih in spustih.
Scott Contessa Spark RC 900 WC, v sezono 2021 vstopa s 110mm hoda na prednjem vzmetenju, Sram X01 1x12 gonilnim sklopom in nepogrešljivim TwinLoc sistemom vzmetenja.
Zakaj 29" kolesa?
- 29" kolesa za boljšo kontrolo - zaradi večje stične površine s tlemi vam ponujajo izboljšano kontrolo
- 29" kolesa za večjo hitrost - večji premer, višja hitrost preprosta fizika
- 29" kolesa za bolj gladko vožnjo - z večjimi kolesi lažje premagujemo manjše in večje ovire, ki nam prekrižajo pot
TEHNOLOGIJE
Tapered Headtube; širša cev na spodnjem delu glave okvirja daje kolesu večjo togost, boljšo kontrolo in občutek varnosti ter stabilnosti.
ICCR notranja napeljava; vsi bovdni in pletenice so speljane po celotni dolžini okvirja, tako se znebi zunanjih dodatkov, podaljša življenjsko dobo obeh, doseže bolj čist izgled ter olajša servise posege in razne nadgradnje.
Twinlock; patentirana ročica omogoča istočasno upravljanje s prednjim in zadnjim amortizerjem. Odprta pozicija daje poln hod spredaj in zadaj. En klik prestavi zadnjega na traction Control, spredaj pa vklopi Trail (FOX) ali Motion Control (Rock Shox). Naslednji klik zaklene prednji in zadnji amortizer. Nobeno drugo kolo na trgu ne omogoča tako enostavnega in učinkovitega sistema.