04/595-60-10

Vodič po Sramovih oznakah

Dostikrat kupci berejo opise kolesarske opreme in seveda ne vedo kaj pomenijo tujke, ki jih je pravzaprav nemogoče prevesti v slovenščino in potem so pri nakupu zbegani. V Grašci smo vam vedno na voljo za razlago, le pokličite nas 04 595 60 10 ali kontaktirajte po emailu: etrgovina@grasca.si

Proizvajalci kolesarske opreme svoje izdelke označujejo na podlagi skrbno izbranih lastnih tehnologij. Tudi SRAM ni izjema. Veliko novega so prinesli v kolesarski svet. 

 

Večina Sramovih tehnologij ima katero od teh oznak

Vse pogosteje opažamo napačno rabo nekaterih oznak iz področja industrijske lastnine, predvsem pa tiste, ki se nanašajo na blagovne ali storitvene znamke. Zato podajamo razlago posameznih oznak oziroma simbolov.

Oznaka TM se uporablja kot oznaka za blagovno znamko, ki ni registrirana. TM se uporablja za produkte, medtem ko se oznaka SM uporablja za storitve, torej za storitveno znamko, ki prav tako ni registrirana. Ti dve oznaki se torej uporabita, ko želite javnost opozoriti na to, da označujeta vašo znamko, ne glede na to ali je registrirana ali ne.

Ravno nasprotno pa se oznaka (R) oziroma simbol ® lahko uporablja šele, ko je bila znamka uradno registrirana na določenem ozemlju (npr. Slovenija, EU, ZDA, itd…). Uporaba te oznake pred uradno registracijo predstavlja kršitev zakona, saj sporoča, da je država ali skupni urad potrdil zaščito, kar pa (še) ni res in tako zavaja potrošnike. Poleg tega se simbol (R) lahko uporablja z znamko le za blago in storitve, ki so navedeni v uradni registraciji.


Simbol © oziroma (C) se uporablja, ko se hoče opozoriti na avtorske pravice avtorja. Pogosto oznako zamenja kar beseda "copyright". Večinoma ji sledi še leto objave ter ime imetnika (posameznika ali podjetja). Simbol se lahko uporablja ne glede na registracijo avtorske pravice, saj le-te nastanejo z nastankom dela. Ta simbol največkrat vidimo na spletnih straneh. (Vir: intelektualnalastnina.blogspot)

 

 

Oznake, ki jih najdete na sramovih menjalnikih,verižnikih, gonilkah

Da bi bolje vedeli kaj kupite, bodite pozorni kaj pomenijo sledeči izrazi oz. oznake:

 

Cage Lock™ tehnologija zaklepa kletke menjalnika, ki omogoča hitro in enostavno odklepanje. Tako je poenostavljeno snemanje in montaža zadnjega obroča ter tudi verige. Cage Lock je iz praktičnega vidika zelo dobrodošla na menjalniku. Omogoča, da zaklenemo kletko in tako povsem brez težav snamemo obročnik z okvirja. Ravno tako ga z enako lahkoto nazaj vstavimo v okvir. Prav pride tudi pri montaži verige.

 

cage lock

 

Roller Bearing™ sklopka na kletki, ki odpravi nezaželjeno poskakovanje kletke in verige med agresivnejško vožnjo po gorskih poteh. S to tehnologijo menjalnik poskrbi za natančen prenos energije v vseh pogojih in razmerah.  V notranjosti skrit iglični ležaj doda trenje pri premikanju kletke v smeri obratno od urinega kazalca in tako dodatno skrbi za mirovanje kletke in s tem tudi manjše opletanje verige, kar se še posebej izkaže na grobem terenu. Kljub temu pa je prestavljanje še zmeraj tekoče in natančno. Ležaj v notranjosti ne potrebuje nobenega dodatnega vzdrževanja ali menjavanja.

 

X-Actuation™  tehnologija prestavljanja poskrbi za izredno natančno in zanesljivo prestavljanje skozi celoten razpon verižnika 10-42, 10-50

Exact Actuation pomaga pri poenostavljanju in stabilizaciji z balansiranjem, ki se dogaja med zasnovo nosilca zadnjega menjalnika, tesno skupaj postavljenimi verižniki kasete ter točne napetosti bovdna in pletenice, kar pa se pokaže v obliki enostavnega nastavljanja menjalnika, ki potem služi in ostane v tem položaju.

 

X-Horizon™ koncept delovanja  prepreči vertikalno premikanje glavne pivot točke menjalnika, s čimer v vsakem trenutku ponudi visoko zanesljivost, hitro delovanje in lažje prestavljanje skozi celoten razpon verižnika. Torej, paralelogram omejuje vso gibanje po vodoravni osi (torej nič gor-dol), premikanje kletke s kolesci pa je še bolj ekstremno kot pri prejšnji generaciji. Slepega prestavljanja ni, tudi prestavljanje samo naj bi bilo hitrejše in bolj natančno.

Poimenovanje je sledilo načinu delovanja, saj se kletka menjalnika ne premika kot pri klasičnih zadnjih menjalnikih, ampak je vrtišče kletke vedno v isti liniji, razmik med verižnikom in zgornjim kolescem menjalnika pa je vedno enak. 

 

 

 

Posebnost Sramovih menjalnikov in prestavnih ročic je v razmerju - 1:1 ®. Pri eni enoti potega na prestavni ročici, se ravno toliko enot premakne na menjalniku. Ravno zaradi svojega razmerja 1:1 in Zero Loss Travel™, brez mrtvega hoda na ročici, bo menjalnik opravljal svojo funkcijo na vseh možnih podlagah, ne glede na to ali bo to asfalt ali makadam, kamenje ali skale, blato ali korenine... Torej poskrbi, da je vsak premik prestavne ročke premakne zadnji menjalnik za enako razdaljo ter tako poskrbi za natančnejše in učinkovitejše prestavljanje.

 

Di.R.T: Direct Route Technology™  je še ena pogruntavščina pri Sramu. Direktno pritekanje bovdna in pletenice v menjalnik omogoča manjše trenje, posledično je prestavljanje bolj tekoče in hitrejše. Tudi ni več nadležnega loka, kot to najdemo pri konkurenci.

Menjalnik je v principu narejen zelo enostavno. Ima le eno vzmet, zaradi katere je menjalnik dovolj trd, da se ne premika, kadar mu to ni ukazano, posledično se menjalnik ne zabija v spodnji del nihajke - chainstay, kar mu podaljša življensko dobo - tako njemu, kot samemu okvirju.

 

 

Na kratko o skupnih značilnostih tehnologije Eagle

X-Sync 2™: Evolucija tehnologije, ki jo poznamo iz sistemov X1. Oblika profila zobcev je še bolj agresivna in očitno spremenjena, posledica tega pa je bolj mehko in učinkovito poganjanje, prav tako tudi zmanjšana obraba ter manjše nabiranje umazanije.

 

x sync

 

Flowlink™: Nova oblika verige brez ostrih robov na notranjih členih, kar omogoča prestavljanje verige z manj trenja, tišje delovanje in daljšo življenjsko dobo izdelka. Veriga je postala  tanjša in  močnejša.

 

X-Glide 2™:

Sram je odvrgel stare standarde in razvili novo geometrijo verižnika od spodaj navzgor. Ta tehnologija omogoča še bolj nemoten potek verige žez verižnike.

Sorodni artikli

    -25%
    Zadnji menjalnik Sram NX 1X11
    SRAM NX menjalnik je "klasičen" model, namenjen vsem navdušenim gorskim kolesarjem, ki želijo spoznati prednosti 1x11 prestavnega sistema.
    Stara cena z DDV:
    89,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    66,90 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    66,75 €

    Sorodne novice

    17.07.2018 15:59
    Kolesa SCOTT 2019 in posebni prednaročniški pogoji.

    Prednaročila za kolesa SCOTT 2019 in posebni prednaročniški pogoji. Dobave koles že od meseca septembra 2018 dalje.

    Pri nakupu kolesarskih čelad se boste srečali tudi s tujkami oz. izrazi, ki jih boste najverjetneje prvič slišali.

    Proizvajalci čelad skoraj da tekmujejo kdo bo naredil bolj varno, zračno, udobno in lahko čelado. Seveda niso vse enake in enako dobre oz. niso za enak namen. Logično je, da tiste, ki jih uporabljamo za najdaljša kolesarjenja, morajo biti najlažje, najbolj varne in najbolj zračne.

    Sporazum o pokroviteljstvu sta uradno potrdila Christian Prudhomme, generalni direktor Tour de France in Nikolai Setzer, Continental AG.

    Generalni direktor Tour de France Christian Prudhomme je izjavil: „Počaščeni smo, da lahko na dogodku Tour de France zaželimo dobrodošlico Continentalu – mednarodno uveljavljenemu podjetju z več kot 145-letnimi izkušnjami v samem vrhu panoge.

    Continental, ki je izumil prvo pnevmatiko s profilom na tekalni plasti na svetu, želi dokazati svojo inovativnost z vsakim novim izdelkom. 

    Raziskovalno središče z ogromno, svetovno znano testno dirkalno stezo Contidrom združuje znanje in izkušnje več kot 1000 prizadevnih znanstvenikov, inženirjev in projektantov v Evropi in ZDA. In vsak nov test, ki ga naredimo, ima en osnovni namen: poskrbeti, da bo vožnja še varnejša. Vse to seveda po najvišjih nemških standardih - že več kot 140 let.

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih