04/595-60-10

Vsa celoletna kolesarska oblačila znižana vsaj 30%! Akcija traja do vključno 22.4.24

 

 

Gorsko kolo Scott Spark ST 910 2023

-32%
Gorsko kolo Scott Spark ST 910 2023
Gorsko kolo Scott Spark ST 910 2023
Gorsko kolo Scott Spark ST 910 2023
Gorsko kolo Scott Spark ST 910 2023
Gorsko kolo Scott Spark ST 910 2023
Scott
Scott
SCOTT SPARK ST 2023 postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. Z več vzmetenja, novo geometrijo in integriranim zadnjim blažilcem! Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni.
Dobavni rok
NI NA ZALOGI - Pokličite za rok dobave
izbrano
M
Obvesti me, ko bo izdelek na zalogi:
Šifra:
290137.008

Vse opcije za naročilo

Stara cena z DDV:
7.209,00 €
Stopnja davka
22 %
Popust:
32 % ( 2.318,99 € )
Akcija
4.890,01 €
Najnižja cena v 30 dneh
7.209,00 €
Lean Pay
LeanPay razdeljena cena
polog0,00 €
24 × 231,74 €
polog0,00 €
36 × 160,75 €
polog0,00 €
48 × 125,38 €

Gorsko kolo Scott Spark ST 910 2023

 

Lansko leto povsem prenovljena platforma letos še z različico ST, ki predstavlja ultimativno Down-Country kolo, ki skupaj s popolno integracijo tako »kablovja« kot vzmetenja in z vsemi premišljenimi detajli ponuja novo tehnološko dovršeno TRAIL zverino!

 

Prenovljeni Spark četrte generacije postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. V sodelovanju s šampioni kot so Nino Shurter, Lars Forster in Kate Kortney se je Spark RC prelevil v najbolj zmogljivo XC dirkalno kolo. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.

 

Scott Spark 900 – XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120mm vzmetenja

Scott Spark ST - Trail kolo s 140/120mm vzmetenja. Zadaj TracLoc v kombinaciji s FOX Float X

 

 

KINEMATIKA VZMETENJA

 

Polno vzmeteno kolo nikoli ne bo »želo uspeha« brez odlično zasnovanega vzmetenja! Povsem nova zasnova in integracija zadnjega vzmetenja sloni na preverjenem konceptu. »Single pivot« z implementacijo »flex pivota« na »seatstayu«; v razredu koles do 120mm hoda predstavlja optimalno rešitev tako s tehnološkega vidika kot skozi oči in vizijo Scott-ovih inženirjev. Vse skupaj doprinese k še vedno nizki teži in optimalnemu načinu delovanja vzmetenja samega.

 

 Skozi zgodovino je Spark narekoval norme tehnološke dovršenosti in modernega aspekta novodobnega xc kolesa. Dan danes še vedno predstavlja optimalen in hkrati preverjen ter zmagovalen koncept enega najboljših cross country koles na tržišču. Verjamemo oz. smo prepričani, da bo temu tako tudi v bodoče!

 

 

 

INTEGRACIJA VZMETENJA – »INTEGRATED SUSPENSION TECHNOLOGY«

 

Najbolj opazna razlika v primerjavi s Sparkom 2021? Seveda vzmetenje in integraciji le tega v okvir kolesa samega.

 

Verjetno se boste vprašali »Zakaj?«. Dejstvo je, da kolo v novi preobleki oz. s skritim zadnjim blažilcem izgleda naravnost fantastično. Scott-ovi inženirji pa nam bodo dokazali, da re-dizajn in postavitev zadnjega blažilca v okvir omogoča optimalen in direkten prenos moči.

 

Česa si pri zadnjem vzmetenju ne želimo? V prvi vrsti neučinkovitega prečnega gibanja oz . vseh prečnih premikov izven smeri vožnje medtem, ko je zadnji amortizer v aktivnem delovanju.

 

 

Postavitev vzmetenja v okvir kolesa izloča prav te, neželene premike. Sam okvir skupaj z vzmetenjem tako postaja še trši in robustnejši kar doprinese k optimalnemu prenosu moči in učinkovitejšemu delovanju vzmetenja v celoti. Nižja postavitev vzmetenja posledično pomeni tudi nižje in bolj uravnoteženo težišče. Rezultat tega so tudi boljša vodljivost, večja stabilnost in več samozavesti tudi na zahtevnejših terenih.

 

Sama integracija vzmetenja v notranjost okvirja ponuja tudi dodatno zaščito. Dež, blato, … Ni problema, vaše vzmetenje bo vseskozi delovalo optimalno ne glede na zunanje dejavnike.

 

 

Zadnji blažilec je preprosto dostopen preko spodnje "zaščitne lopute" kjer so na dosegu prstov tudi vse potrebne nestavitve amortizerja samega. Prav tako ostaja nastavitev "SAG-a" in vpogled na "O-ring" povsem preprosta preko indikatorja/porta na okvirju kolesa.

 

 

NOVI TRACLOC SISTEM VZMETENJA

 

SPARK ST  - TracLoc

 

Izpeljanka klasičnega Scott-ovega priljubljenega »TwinLoc« sistema na novi ST oz. Super Trail platformi z uravnavanjem samo zadnjega blažilca, ki bolj agresivnim in spustaško usmerjenim kolesarjem omogoča več nastavitev prednjega vzmetenja.

 

GEOMETRIJA / OKVIR

 

Eden glavnih ciljev pri zasnovi Sparka RC predstavlja nova platforma s 120mm hoda, ki z več vzmetenja in optimizirano geometrijo ponuja najboljše vozne lastnosti tudi na najzahtevnejših spustih olimpijskega krosa. Rezultat je najbolj zmogljivo in najlažje (okvir z zadnjim blažilcem – 1870g)  XC kolo na tržišču v razredu dirkalnih XC koles s hodom 120mm.

 

 

V sodelovanju z Ninom Schurterjem, Kate Courtney in preostalimi člani tekmovalne ekipe SCOTT Sram Racing, so inženirji lahko natančno določili, kaj tekmovalci želijo in pričakujejo v smislu geometrije. Kljub minimalno povečani teži napram 2021 modelu (+ 64g) Spark RC pridobiva dodatnih 20mm hoda na zadnjem blažilcu. Želja po še bolj dinamičnem in togem XC kolesu z več hoda, ki ne dopušča nikakršnih kompromisov v smislu pretirane dodatne teže in plezalnih lastnosti, hkrati pa omogoča še hitrejšo in samozavestnejšo vožnjo tudi na tehnično zahtevnih spustih je tako postala realnost!

 

 

 

SYNCROS FRASER IC COMBO

 

Novi Spark z novim Syncros Fraser IC Combo. Integracija »kablovja« skozi krmilo oz. nosilec za čist in minimalističen izgled krmila. Novi Fraser IC Combo ponuja tudi 2 opciji namestitve kolesarskega računalnika.

 

 

Nova platforma dopušča tudi dodatne nastavitve kota krmilne cevi. Preprosto s 180 stopinjskim zasukom zgornjega krmilnega ležaja kot vilice spremenimo za 0,6 stopinj.

 

  • Spark ST – 65.4° kot krmilne cevi & 75.9° kot sedežne cevi

 

 

"DEVIL IN THE DETAILS"

 

  • Opcija namestitve dveh bidonov
  • Vsi ležaji so dodatno zaščiteni kar povečuje življenjsko dobo in zagotavlja konsistentnejše delovanje vzmetenja.
  • Dodatna zaščita na »chainstayu« in zadnji nihajki za tišje delovanje.
  • Mini orodje oz. ključ v zadnji osi (T25, T30 in imbus 6) za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo.

 

Okvir
Spark ST Carbon HMF, Integrated Suspension Technology, Flex Pivot / Nastavljiv kot krmilne cevi, Syncros Cable Integration System, BB92 / UDH Interface / 12x148mm z 55mm Chainline
Prednje vzmetenje / vilica
FOX 34 Float Performance Elite Grip 2 Air, HSC - LSC - HSR- LSR adjustable / Kabolt 15x110mm axle, 44mm offset / tapered steerer, 140mm hoda
Zadnje vzmetenje
FOX FLOAT X NUDE PE EVOL Piggy Back Trunnion, SCOTT custom w. Hod / geo adj., 3 pozicije: Climb-Traction Control-Descend, Custom large Air volume / Comp & Reb. Adj., Hod 120-80-Climb / T165X45mm
Pogonski sistem
/
Zadnji menjalnik
SRAM GX Eagle AXS 12 Prestav, Wireless Electronic Shift System
Prednji menjalnik
/
Prestavne ročice
SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
Gonilke
SRAM GX Eagle DUB, 55mm CL / 32T
Zavore in rotorji
Shimano SLX M7120 4 Piston Disc / Shimano SM-RT66 / 6 vijakov / F&R 180mm
Krmilo
Syncros Fraser iC SL DC Carbon, 0° rise / back sweep 8° / mini Rise / 780mm, Syncros Endurance lock-on ročaji
Sedežna opora
Syncros Duncan Dropper Post 1.5, 31.6mm / S velikost 125mm / M velikost 140mm / L velikost 150mm / XL velikost 150mm
Zadnji verižnik
SRAM XG1275 / 10-52 T
Obročniki
Syncros Silverton 2.5-30 6 Bolt, F: 15x110mm, R: 12x148mm, 30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver, Syncros Axle w/Removable Lever, with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Prednji plašč
Maxxis Dissector / 2.4WT" / 60TPI Zložljiv, Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra
Zadnji plašč
Maxxis Dissector / 2.4WT" / 60TPI Zložljiv, Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra
Teža
12.7 (Tubeless setup)

Sorodni artikli

    -38%
    Gorsko kolo Scott SPARK 900 ULTIMATE EVO AXS 22
    Novi SCOTT SPARK 900 ULTIMATE EVO AXS 2022 postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. Z več vzmetenja, novo geometrijo in integriranim zadnjim blažilcem! Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.
    Stara cena z DDV:
    13.909,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    8.590,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    13.909,00 €
    -25%
    Gorsko kolo Scott Spark RC World Cup 23
    SCOTT SPARK RC 2023, najhitrejši tako na vzponih kot spustih. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni.
    Stara cena z DDV:
    9.579,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    7.209,01 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    9.579,00 €
    -25%
    Gorsko kolo SCOTT SPARK 900 ULTIMATE TR 24
    SCOTT SPARK 900 ULTIMATE TR 2024, najhitrejši tako na vzponih kot spustih. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni. Opremljen s TTYPE XX SL Transmission AXS grupo!
    Stara cena z DDV:
    13.389,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    9.990,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    13.389,00 €
    -28%
    Gorsko kolo SCOTT SPARK 950 22
    Novi SCOTT SPARK 2022 postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. Z več vzmetenja, novo geometrijo in integriranim zadnjim blažilcem! Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.
    Stara cena z DDV:
    3.699,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    2.679,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    3.699,00 €
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih